Umijece malih koraka / Antoine de Saint-Exupery

Umijece malih koraka / Antoine de Saint-Exupery

Ne molim Te, Gospodine, za cuda i videnja, nego za snagu u svakodnevnom zivotu. Nauci me umijecu malih koraka.
Ucini me sigurnim u razdiobi vremena. Obdari me osjetljivošcu da odredim što je veoma vazno, a što manje vazno.

Molim Te za razum da odredim suzdrzanost i mjeru, da kroz zivot ne klizim, vec da razumno odredujem dnevni raspored, da zapazim svjetlost i vrhunce, da s vremenom na vrijeme nadem vremena za ljepotu, umjetnost i kulturu.

Dozvoli mi da spoznam da snovi o prošlosti i buducnosti ne vode daleko. Pomozi mi da dobro djelujem neposredno, da sadašnji trenutak prepoznam kao najvazniji.

Sacuvaj me naivnog stava da u zivotu mora sve dobro proticati. Obdari me trijeznom spoznajom da su teškoce, neuspjesi i udarci stalni pratitelji zivota – uz koje rastemo i zrijemo.

Podsjeti me da srce cesto zamucuje razum. U pravom mi trenutku pošalji prijatelje koji ce mi strpljivo reci istinu.

Uvijek cu Tebi i ljudima pustiti da mi govore. Istinu ne mozemo reci sami sebi, ona nam biva kazivana. Ti znaš koliko nam treba prijateljstvo. Daj mi da budem dorastao tom najljepšem, najzahtjevnijem i najosjetljivijem daru.

Daj mi dovoljno mašte da u pravom trenutku, na pravu adresu uputim paketic dobrote uz popratno pismo ili bez njega.

Stvori od mene covjeka koji ce brazdati duboko poput broda, kako bi dotakao i one koji su „ispod“.

Oslobodi me straha da propuštam zivot. Ne daj mi ono što zelim, vec ono što mi treba.

Nauci me umijecu malih koraka.

La forja de un rebelde

,

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

