Priroda

mace
NADJENI CVIJET

Sam kroz šumovit prolazih do
a nisam smjerao da tražim što.

Ali u sjenci ugledah cvijet
ko zvijezda blistav, ko oko lijep.

Kad htjedoh već da ga otrgnem s tla
čuh: „Nemoj me brati da uvenem ja“.

I ja ga iskopam s korjenjem svim,
pa odoh u svoju baštu sa njim.

Tu ga presadih u skroviti kut;
sad buja i svaki procvjeta mi put.

Johann Wolfgang von Goethe

——————————
Priroda

„Koliko god se čovječji um starao
da uz pomoć raznih oruđa postigne
idealan cilj, nikada on neće naći izum,
ljepši, lakši i brži od izuma prirode,
jer u njenim izumima nema ničega
nedostajućeg i ničega suvišnog“

Leonardo da Vinči

slon

140

tiredanimals07

, , , , , , , ,

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

