Molitva šume

Čovječe, kad pored mene prođeš,

nemoj podići ruku ni na jedno stablo,

ni na jedan grm.

Nemoj me nepromišljeno povrijediti.

Ja sam toplina tvoga doma

i ognjišta u hladnim zimskim noćima,

prijateljski hlad i štit od vreline ljetnoga sunca.

Ja sam drvo tvoje kolijevke,

šljeme tvoje kuće, daska tvoga stola,

postelja na kojoj spavaš i odmorište vječnog počinka.

Čovječe, poslušaj me i usliši molitvu moju:

Ne ruši me nepotrebno,

ne spaljuj me nepažnjom, ne sijeci me nerazumno,

ne povrijedi me bezobzirno.

Sačuvaj me za svoju djecu!

Logo kapanje zeleno je IN

Logo kapanje zeleno je IN

, , , , , , , ,

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

